Ads Top

ING vernieuwt site voor zakelijke klanten

Deze maand introduceert ING een vernieuwd internetbankieren (Mijn ING Zakelijk) aan haar ruim 550.000 zakelijke klanten. De vernieuwde website is ontwikkeld in nauwe samenwerking met klanten en zal de komende tijd gefaseerd worden ingevoerd. De website is overzichtelijker gemaakt en daardoor sneller en eenvoudiger te gebruiken. In de toekomst zal Mijn ING Zakelijk verder worden ontwikkeld en uitgebreid met toepassingen specifiek voor de zakelijke markt. Eind september kan de eerste groep klanten van het vernieuwde internetbankieren gebruik maken. In de daaropvolgende weken zullen de overige klanten overgaan. Zij hoeven hiervoor zelf niets te doen.
Voor de ontwikkeling van de vernieuwde Mijn ING Zakelijk is uitvoerig onderzoek gedaan en geluisterd naar suggesties van klanten. Een aanzienlijk aantal verbeteringen is doorgevoerd. Zo staan alle functies nu overzichtelijk bij elkaar en zijn ze op ieder scherm beschikbaar. Ook is er op iedere pagina een hulpfunctie. Dit alles maakt het mogelijk om sneller en eenvoudiger online bankzaken te doen. Wekelijks wordt er ruim 1 miljoen keer ingelogd op Mijn ING Zakelijk. Ongeveer 550.000 zakelijke rekeninghouders internetbankieren bij de ING.
De komende maanden zal Mijn ING Zakelijk nog verder worden verbeterd. ING wil haar klanten graag een online financiële thuisbasis bieden en blijft bij de ontwikkeling van Mijn ING Zakelijk voortdurend luisteren naar de suggesties van klanten. Zo werd onlangs ook de Mobiel Bankieren App voor Zakelijke klanten geïntroduceerd. Deze wordt inmiddels door vele duizenden zakelijke klanten gebruikt en gewaardeerd met gemiddeld 4,5 sterren in de appstores.

Geen opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Mogelijk gemaakt door Blogger.