Ads Top

Polis komt uit de kast

De autoverzekering is een grote kostenpost, gemiddeld betalen we 450 euro per jaar. Toch verdwijnt de polis van de autoverzekering bij 80 procent van de Nederlanders in de la of de bekende polismap terwijl consumenten honderden euro's kunnen besparen. Allsecur autoverzekeringen doopte daarom de maand november om tot de maand van Het Grote Besparen. Het effect is na ruim twee weken al meetbaar: er zijn nu al twee keer zoveel premieberekeningen bij Allsecur gemaakt.
De voorgenomen maatregelen van het kabinet om te bezuinigen raakt iedere Nederlander. Dit besef dringt langzaam door en lijkt zelfs de aandacht op financiële producten te leggen. De drang om te besparen wordt bij veel consumenten steeds groter. Allsecur ziet sinds begin november een toename van 75 procent aan telefoontjes en twee keer zoveel websitebezoek.
Johan Van den Neste, marketing manager Allsecur autoverzekeringen: "In de eerste twee weken van de campagne zagen wij al een verdubbeling van het aantal premieberekeningen. Deze lijn stijgt nog verder. De mensen die in de afgelopen periode ons belden, bespaarden gemiddeld 180 euro per jaar. Het NMa riep dit bedrag in oktober ook al. Dat is toch snel verdiend met sinterklaasavond voor de deur. De forse verhoging van ruim 11% van de assurantiebelasting in 2013 zorgt er ook voor dat de consument gaat rekenen. Wij merken het hier volop: de broekriem wordt op alle fronten aangetrokken."

Geen opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Mogelijk gemaakt door Blogger.