Ads Top

ABN AMRO en Schiphol verlengen samenwerking

Luchthaven Schiphol en ABN AMRO hebben hun samenwerking verlengd voor een periode van vijf jaar. ABN AMRO zet de komende vijf jaar in op vernieuwing en verbetering van de beleving van de reiziger op Schiphol en innovatie.

“Schiphol heeft elke maand zo’n 45.000 klantcontacten. Eenmaal achter de douane heeft iedere reiziger gemiddeld anderhalf uur te besteden. Dit maakt Schiphol een geweldige plek om innovaties te testen”, licht Frans Woelders, Algemeen Directeur Retail ABN AMRO toe. Een van de innovaties die ABN AMRO op Schiphol wil testen, is een interactief koersenbord.

Sinds 1957 is ABN AMRO aanwezig op Schiphol, waar 65.000 mensen werken. De luchthaven ontvangt jaarlijks 63 miljoen reizigers. Op de kantoren van ABN AMRO op Schiphol kunnen zowel klanten als niet-klanten terecht voor de meest uiteenlopende financiële zaken: van complex particulier kredietadvies tot standaard bankzaken. Voor reizigers blijken met name advies over reisverzekeringen, incourante valuta en waarschuwingen voor bijvoorbeeld veel voorkomende wisseltrucs van toegevoegde waarde. Maar ook de ruime openingstijden van het bankkantoor in aankomsthal 3 - het kantoor is 365 dagen per jaar geopend - worden gewaardeerd.

Geen opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Mogelijk gemaakt door Blogger.