Ads Top

ING introduceert Siri in Mobiel Bankieren App

Vanaf vandaag kunnen particuliere klanten van ING gebruik maken van spraak assistent Siri in de ING Mobiel Bankieren App. Met Siri kunnen klanten met hun stem een opdracht geven om geld over te maken of om geld te ontvangen via een betaalverzoek. Hiermee maakt ING mobiel bankieren nog sneller en makkelijker voor haar klanten. Deze nieuwe functionaliteit is beschikbaar voor ING-klanten die in het bezit zijn van een Apple iPhone of iPad met Siri.

Om een betaling met Siri te doen ontgrendelt de klant zijn telefoon en vraagt daarna “Hé Siri, ik wil geld overmaken”. Vervolgens geeft de klant het bedrag op en bevestigt hij de betaling met TouchID (vingerafdruk) of met de mobiele pincode in de ING Mobiel Bankieren App. Om geld te ontvangen vraagt de klant Siri om een betaling te ontvangen. Daarna geeft hij het bedrag op en toont Siri het opgegeven betaalverzoek. Na de bevestiging wordt het betaalverzoek verder afgehandeld in de ING Mobiel Bankieren App en kan de klant het verzoek delen via bijvoorbeeld WhatsApp of e-mail. Siri werkt alleen als de Siri-instellingen in de ING Mobiel Bankieren App en op de iPhone of iPad aangezet zijn.

1 opmerking:

  1. Hallo,
    Op het gebied van financiën, investeringen en leningen tussen particulieren specialiseren, bied ik mijn diensten aan alle personen van goede karakter en vooral in staat zijn om haar verplichtingen te voldoen. Ik klim op de volgende gebieden:
    Personeel, consolidatie, reorganisatie, commerciële, student, auto's, Overig / Other, bedrijfsleven, landbouw, IT, Intellectuele Eigendom de diensten, industriëlen, kunstenaars, mode, geneeskunde de media, hypotheek, vastgoed.
    Voor alle aanvullende informatie, neem dan gerust contact met me op.
    damienteveu@gmail.com
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.